czwartek, 21 sierpnia 2014

Metarmofa ciuchów Dziunia_14 ;)

Przed: Masz śliczną sukienke , nawet podkreśla twoją medoll :) Za ciuchy daje ci 8/10 ;)
Po: Masz dużo ciekawych ciuchów . Ale ja coś spróbowałam zrobić by pasowałó do twojej medoll i jej fryzury .. Mam nadzieje , że ci się spodoba ;)

I wam wszystkim też :*


Metarmofoza make-up emyly03


Przed: Oczy i szminka perfekt ;)I fryzura troche nie pasuje do make-up . Daje ci 7/10 ;D

Po:  Usunełam cienie po bez nich lepiej wyglądasz . A fryzura ta wygląda świetnie i podkreśla fajnie medoll ;)

 Mam nadzieje , że spodoba się wam ta metka :*

środa, 20 sierpnia 2014

Metamorfoza ciuchów emyly03 :)




Bardzo ladna medoll , choc jedynie nie podobała mi się bluzka , więc zmieniłam . Ta co dałam bardziej podkreśla medoll . Ale masz fajny styl . Daje 7/10 ;) Mam nadzieje że metka podoba się wam wszystkim :*

Metamorfoza make-up xXVampireeXx..

Przed:Śliny make-up robisz . Wszystko mi się podobało . Daje 8,5/10::p

Po: Make-up nie zmieniałam po śliczny masz ;) jedynie zmieniła fryzure , bo mi się wydaje że make-up do niej pasuje i okulary też jeszcze dodałam bo do fryzury pasuje przynajmniej tam mi się wydaje.

Mam nadzieje , że ta też się podoba tb xXVampireeXx..i wam wszystkim :*




Metamorfoza ciuchów xXVampireeXx..;)



 Przed ::Masz świetny styl i gustownie się ubierasz .Całość została bardzo dobrze dobrana i wgl masz dużo świetnych ciuchów. Jedynie co mi nie pasuje do stroju to te uszy .Daje 9/10 ;)



Po: Spróbowałam ubrać na jeden kolor , żeby kontrast był dobry . A te buty co masz świetnie się dopasowali do stroju .  Choć nie mogłam trochę się zdecydować bo masz wiele ciuchów . 

 Mam nadzieje , że ci się spodoba ;) Wszystkim wam ta metka się spodoba :*